You are here: Home Hud-Hud Obavještenja
HUDHUD
Program obaveznog predškolskog odgoja i obrazovanja u PPU "HUD-HUD"
- Details
-
Category: HUDHUD
-
Created on Monday, 11 March 2019 12:07
-
Hits: 950
I u našoj ustanovi PPU "HUD-HUD", danas je počeo Program obaveznog predškolskog odgoja i obrazovanja u godini pred polazak u osnovnu školu za školsku 2019/2010.godinu. Nakon roditeljskog sastanka drugari su ostali, neki prvi put odvojeni od roditelja, da kroje nove životne staze. Nadamo se da ćemo im pomoći u tome da istraju, nauče, usvoje, razviju, upotpune i oplemene sve svoje dobre sposobnosti, a da pri tome ne zaborave kako je to biti i ostati dijete.
Obavještenje - Program obaveznog predškolskog odgoja
- Details
-
Category: HUDHUD
-
Created on Thursday, 29 January 2015 19:01
-
Hits: 827
Jelovnik
- Details
-
Category: HUDHUD
-
Created on Sunday, 09 February 2014 15:57
-
Hits: 1874
PPU „HUD-HUD“
MENI U VRTIĆU
DANI U SEDMICI
|
DORUČAK
|
RUČAK
|
UŽINA
|
Ponedjeljak
1. dan
|
Mlijeko,
pecivo vekna i namaz eurokrem
|
Riža, prilog pileći bijeli sos - ajmokac
|
Voćni dan
|
Utorak
2. dan
|
Čaj,
čokoladne pahuljice, pecivo vekna i sirni namaz
|
Makaroni, prilog pileće faširano meso u crvenom sosu
|
Keks, slatkiši
|
Srijeda
3. dan
|
Mliječni doručak
Mlijeko, sendvič sa mliječnim namazom
|
Pečeni krompir i batak
|
Voćni dan
|
Četvrtak
4. dan
|
Čaj,
pecivo vekna i pašteta
|
Varivo od krompira sa junetinom
|
Grickalice
|
Petak
5. dan
|
Slatki petak
Čaj,
buhtla od čokolade
|
Pizza
|
Voćni dan
|
Ponedjeljak
6. dan
|
Mlijeko,
pecivo vekna i namaz eurokrem
|
Riža, prilog pileći bijeli sos - ajmokac
|
Voćni dan
|
Utorak
7. dan
|
Voćne pahuljice i sendvič pašteta
|
Varivo grah sa junetinom
|
Keks, slatkiši
|
Srijeda
8. dan
|
Čaj,
hljeb i hrenovke
|
Tjestenina bolonjez
|
Voćni dan
|
Četvrtak
9. dan
|
Čaj,
pecivo vekna i namaz
pašteta
|
Povrtno varivo (tikvice, krompir, sezonsko povrće)
|
Grickalice
|
Petak
10. dan
|
Slatki petak
Čaj,
buhtla od čokolade
|
Pizza
|
Voćni dan
|
Naš cilj i zadaci
- Details
-
Category: HUDHUD
-
Created on Sunday, 09 February 2014 15:57
-
Hits: 1885
CILJ
Naš cilj je, u poticajnoj i zdravoj okolini, odgojiti i obrazovati dijete, koje će postati samostalno, odgovorno, istrajno i zadovoljno sobom, poštujući različitosti i ljudske vrijednosti.
ZADACI
Iz ciljeva proizilaze zadaci koji se svakodnevno pretvaraju u uspješno prevaziđenu obavezu. Isti obuhvataju: tjelesni i psihomotorni razvoj, socio-emocionlni razvoj, razvoj ličnosti, spoznajni razvoj, razvoj govornih sposobnosti, te razvoj i poticaj moralnih vrijednosti.
Na osnovu razvojnih spsosobnosti, naši zadaci su:
- podsticaj razvoja fine motorike kroz manipuliranje igračkama,
- osigurati uslove (materijal i prostor) za razvoj osjetila sluha, vida, okusa i mirisa,
- podsticati razvoj ravnoteže kod djece,
- podsticaj razvoja samostalnosti djeteta,
- razvijanje saznanja i pozitivnih stavova prema radu, praktičnom osposobljavanju za samoposluživanje i druge poslove za koje su djeca sposobna da ih izvršavaju,
- rad na osamostaljivanju djece kod hranjenja, odijevanja, lične higijene, zadovoljavanju fizioloških potreba,
- uspostavljanje bliskih odnosa sa ljudima oko sebe, koje karakteriše srdačnost, toplina i razumijevanje,
- stvaranje uslova za vedro i veselo raspoloženje,
- omogućiti djetetu da spozna svoje mogućnosti,
- stvarati socijalnu klimu da se svako dijete može osjećati sretno i slobodno,
- podsticati na razmišljanje da je stavljanje u položaj drugog uslov za izlazak iz konflikta-sukoba,
- senzibilizirati djecu da slobodno izraze svoja osjećanja, da ih posmatraju, upoređuju i povezuju sa ponašanjem,
- podsticati sposobnost uviđanja, sličnosti i razlika upoređvanjem raznovrsnih predmeta,
- podsticati samostalno i slobodno izražavanje karakteristika različitih materijala i predmeta, njihove upotrebne funkcije,
- podsticati razvoj misaonih procesa - apstrakcije i generalizacije kroz rješavanje problemskih situacija,
- razvijati govorne sposobnosti i sposobnosti za komunikaciju uopće,
- obogaćivati rječnik,
- razvijati pravilnu artikulaciju glasova,
- podsticati djecu da govore kroz samostalno likovno i muzičko izražavanje,
- podsticati razvoj vještine slušanja i praćenja govora drugih,
- sistematski uticati na razvoj i pravilno funkcionisanje govornog aparata i uporedo raditi na pravilnoj intonaciji i artikulaciji glasova,
- uticati na tačnost izražavanja postepenim odstranjivanjem pojava zastajkivanja, zamuckivanja i tepanja, tako da se preduprijede pojave nerazvijenog govora i govornih poremećaja,
- naučiti dijete poštivanju sebe i svoje okoline,
- poticati naviku poslušnosti i uljudnosti,
- poticati na stalnu odgovornost i istrajnost.
Naša vizija i misija
- Details
-
Category: HUDHUD
-
Created on Sunday, 09 February 2014 15:56
-
Hits: 1925
MISIJA
Privatna predškolska ustanova „Hud-Hud“ predstavlja mjesto odgoja i obrazovanja djece od najranije dobi do polaska u školu.
Osnovna svrha postojanja jeste odgoj djece koja tokom boravka usvajaju sadržaje, druže se, igraju, rastu, upoznaju sebe i svijet oko sebe.
Za istrajavanje u istom zaslužan je stručan, kreativan i istrajan obrazovni kadar.
Da bi misija bila potpuna, saradnja sa roditeljima je svakodnevna, čije želje i zahtjeve ispunjavamo, a sve za zadovoljno i sretno dijete.
Odgoj može učiniti mnogo, ali društvena sredina u kojoj će se dijete nalaziti kroz život, nije uvijek ista kao i ono samo. S toga, njegovanje moralnih vrijednosti (p)ostaje naš prioritetni i svakodnevni kako zadatak, tako i ishod.
VIZIJA
Naša vizija je zadovoljno dijete, koje će kroz igru usvojiti nove i neobične sadržaje, razvijati svoje sposobnosti i rasti u zdravom i uspješnom okruženju.
Vrtić ide u korak sa vremenom, te odgajateljice u radu sa djecom koriste nove pedagoške metode, dok djeca i roditelji svojim željama doprinose nastavku realizovanja savremenih ideja.
Posjeta PPU„Hud-Hud“ Zenica, vatrogascima
- Details
-
Category: HUDHUD
-
Created on Monday, 08 April 2013 14:14
-
Hits: 1236
Danas, 05.04.2013. godine, su mališani, polaznici privatne predškolske ustanove „Hud-Hud“ posjetili vatrogasce u njihovoj vatrogasnoj stanici.
Register to read more...
|